info@kjheemskerk.nl +31 71 402 27 72Werken bijContact

FAQ’s

Snelle antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten, producten en werkwijze.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op
Scroll

Algemeen

In welke landen zijn jullie actief?

Wij leveren voornamelijk aan bloemisten in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Bloemisten en bedrijven in aangrenzende landen kunnen zich ook aanmelden; dan kijken we samen wat er mogelijk is.

Voor wie leveren jullie bloemen en planten?

Wij leveren uitsluitend aan professionele bloemisten en sierteeltbedrijven.

Kunnen particuliere klanten ook bij jullie bestellen?

Nee, wij leveren uitsluitend aan professionele bloemisten en sierteeltbedrijven. Particuliere bestellingen kunnen we daarom helaas niet verwerken.

Klant worden

Wie kan klant worden?

Alleen professionele bloemisten en sierteeltbedrijven in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Zit u in een aangrenzend buurland? Meld u gerust aan – dan kijken wij samen wat er mogelijk is.

Hoe kan ik me registreren?

Ben je geïnteresseerd in ons assortiment, maar heb je nog geen account? Vul eenvoudig het Klant worden-formulier op onze registratiepagina in. Na controle van je gegevens neemt je persoonlijke accountmanager contact met je op om je inloggegevens te verstrekken en je wegwijs te maken in onze webshop.

Zijn er kosten verbonden aan klant worden?

Nee, registratie is gratis.

Bestelling & Levering

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze webshop. Log in met je account, voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagentje en rond de bestelling af. Op de door jou gekozen vertrekdag kopen wij je order vers in, controleren de kwaliteit en zorgen voor een zorgvuldige verpakking. De volgende ochtend wordt je bestelling geleverd.

Kan ik ook via de vrachtwagen inkopen?

Ja, dat kan! Onze lijnverkoop rijdt volgens vaste routes. Neem contact met ons op om te kijken welke mogelijkheden er voor jou zijn.

Waarom kan ik producten niet uit mijn winkelwagentje verwijderen?

Omdat we werken met een live voorraad, heeft elk product dat je in je winkelwagen plaatst een reservering van 10 minuten. Binnen deze tijd kun je het product nog verwijderen of het aantal stelen aanpassen. Na 10 minuten is je selectie definitief en kunnen er geen wijzigingen meer worden gedaan.

Geldt er een minimumbedrag voor bestellingen?

De minimale besteding hangt af van uw regio en de gekozen levermethode. Voor exacte bedragen kunt u contact opnemen met uw accountmanager of ons kantoor.

Welke leverdagen zijn er?

Online bestellingen leveren we dinsdag t/m zaterdag. Vrachtwagenroutes rijden maandag t/m donderdag. Let op: dit kan per regio verschillen.

Leveren jullie ook planten?

Ja, planten zijn beschikbaar voor klanten op onze eigen leverroute.

Facturen & Betalen

Waar vind ik mijn facturen?

Je ontvangt de factuur automatisch op het moment dat de bestelling wordt verzonden, dit is op de door jou gekozen vertrekdag. De levering vindt de volgende ochtend plaats.

Ik mis een factuur, wat nu?

Je kunt je facturen vinden in onze webshop onder Uw Account > Facturen. Daar kun je ze vrijblijvend bekijken en downloaden.

Lukt het niet? Neem contact op met je accountmanager of ons kantoor via info@kjheemskerk.nl, dan sturen wij ze graag opnieuw toe.

Contact & ondersteuning

Ik heb een klacht over een levering, wat nu?

Neem contact op met je accountmanager of ons kantoor via info@kjheemskerk.nl. Wij stellen de creditnota zo snel mogelijk op en sturen deze naar je toe.

Stuur altijd foto’s van het betreffende product mee; zo kunnen we je aanvraag sneller en correct verwerken.

Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via: sales@kjheemskerk.nl of +31 650403268. Je accountmanager staat ook altijd voor je klaar voor vragen, bestellingen of advies.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Omdat we werken met een live voorraad, heeft elk product dat je in je winkelwagen plaatst een reservering van 10 minuten. Binnen deze tijd kun je het product nog verwijderen of het aantal stelen aanpassen. Na 10 minuten is je selectie definitief en kunnen er geen wijzigingen meer worden gedaan.

Kan ik ondersteuning krijgen bij productkeuze of bestellingen?

Ja, zeker. Onze accountmanagers helpen je graag bij het kiezen van de juiste producten of het samenstellen van je bestelling. We denken met je mee over seizoensaanbod, trends en praktische oplossingen, zodat je altijd het beste uit ons assortiment haalt.

Is het mogelijk om een vaste contactpersoon te hebben?

Ja, als klant krijg je altijd een vaste accountmanager. Zo heb je één vertrouwd aanspreekpunt dat jouw bedrijf, wensen en voorkeuren door en door kent.

Word klant en bestel eenvoudig snel de mooiste bloemen en decoratie

Wil je liever iemand direct spreken? Neem contact op via +31 6 50403268 of via sales@kjheemskerk.nl